Endring av bussrute 307 mot Tennskjer

Endring av bussrute 307 mot Tennskjer. En kulvert skal byttes ved Mølnelva/Rokstad (på Langnessida av Rossfjordvassdraget), vegen blir stengt i ca. 3 uker. Oppstart tirsdag 17.oktober

Sjakkfeber på Senja VGS

Årlig Turnering Skaper Engasjement! Hver onsdag samles elever ved Senja videregående skole for å delta i den årlige sjakkturneringen. Med brikker i bevegelse og klokker som tikker, vokser spenningen for hver runde!

Åpen dag på Gibostad

Senja videregående skole avd. Gibostad arrangerer åpen dag lørdag 14.10.23 kl. 10.00-14.00.

Presentasjon på foreldremøter ved Senja vgs.

Link til presentasjonen på høstens foreldremøter ved Senja vgs, kan du se under.

Privatisteksamen høsten 2023

Skal du ta privatisteksamen i høst, må du huske å melde deg opp. Oppmelding skal skje elektronisk i Privatistportalen i perioden 1. - 15. september.

Foreldremøte vg1 YF og ST Finnfjordbotn

Herved inviteres du til foreldremøte på Senja videregående skole, Finnfjordbotn  VG1 Yrkesfag og VG1 Studiespesialisering torsdag 07. september, kl.18:00

Foreldremøte vg2 YF og ST Finnfjordbotn

Herved inviteres du til foreldremøte på Senja videregående skole, avd. Finnfjordbotn, mandag  04.09.23   kl. 18:00.  Mer informasjon i selve saken.

Foreldremøte vg1 og vg2 Gibostad

Herved inviteres du til foreldremøte på Senja videregående skole, avd. Gibostad, onsdag 06.09.23 kl. 18:00.  Mer informasjon i selve saken.

Skolestart 2023-24

Under vises tidene for når de ulike klassene skal møte på skolen mandag 21.august. Oversikten viser både oppstarten i Finnfjordbotn og på Gibostad.    Velkommen!

Sommerskole - begrepsinnlæring

Senja videregående skole arrangerer sommerskole med intensivkurs i norsk med begrepsinnlæring. Påmelding i lenken under og frist for påmelding er 7.juli.